A Simple Key For نحوه فروش ارز دیجیتال Unveiled

Wiki Article

معاملات مارجین: امکان انجام معاملات مارجین در صرافی بایننس با قرض‌گرفتن از صرافی از طریق اهرم‌های مختلف وجود دارد که البته ریسک بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان به معامله‌گران تازه‌کار توصیه نمی‌شود.

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی معمولا نیاز به انجام احراز هویت می باشد.

این روش برای زمانی به‌کار شما می‌آید که هزینه تمام‌شده کمتری داشته باشد؛ یعنی اگر قرار باشد تتر بخرید و به بیت کوین تبدیل کنید، ارزان‌تر برای شما تمام شود.

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

کاربران استک قبلاً در مورد بهترین صرافی‌های ایرانی مطالب زیادی به انتشار رسانده‌اند.

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، پیغامی مبنی بر تأیید ایمیل مشاهده می‌کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

استفاده از دانش و تجربه‌ی کسانی که پیش از شما در بازار ارزهای دیجیتال فعال بوده و کارنامه‌ی خوبی دارند می‌تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد.

در صورت رخ‌دادن هرگونه کلاهبرداری، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال هک و یا عدم وفای به عهد در فضای ارزهای دیجیتال، شخص می‌تواند شکایت رسمی ارائه دهد و دادگاه به آن رسیدگی خواهد کرد.

آیا برای خرید مثلا ریپل باید آنرا به اتر تبدیل کنم و بعد ریپل بخرم یا خیر بصورت مستقیم میتوانم با یورو موجود در حساب اقدام به خرید کنم (کارمزد کدام کمتر و به صرفه تر است

بانک مرکزی شرایط احراز هویت الکترونیکی را اعلام کرد؛ احراز هویت صرافی‌های ارز...

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page